Objavljeno 13.10.2012.

Parodija na Facebook-ovu reklamu: Facebook poistovjećen s WC školjkom

Snimljen je kratki video koji otkriva jačanje ljudskih veza i važnost Facebook-a u umrežavanju korisnika.


U četvrtak (04.10.), Facebook je najvio svog milijarditog korisnika.

Rebecca Van Dyck, Facebook voditeljica marketinga, izjavila je: "Htjeli smo izraziti visok rang povezivanja i način na koji kontaktiramo jedni s drugima." Društvena mreža pokušala je prenjeti poruku pomoću simbola - stolice, ali ovaj pokušaj nije dobro prošao kod kritičara.


"Facebook-ov prvi oglas je Facebook-ov najgori oglas", izjavio je Sam Biddle urednik Gizmodoa. Facebook kao stolica koju voli milijarda ljudi, zvuči zbunjujuće i glupo. Zašto potrošiti hrpu novca na oglas poput ovoga, ako ga nećete prikazivati ljudima koji do sada nisu bili korisnici vašeg proizvoda.

Facebook je izjavio kako do sad imaju milijardu aktivnih korisnika, te nemaju razloga za brigu o tome hoće li ova reklama privući nove korisnike.

Kreativno društvo iz Andrewzenn Films snimilo je i objavilo parodiju na Facebook-ovu reklamu. Smatrali su da se Facebook po istim osnovama istovremeno može usporediti sa WC školjkom, WC papirom, časopisom i cigaretom. U nastavku pogledajte parodiju 'The Things That Connect Us'





Povezani sadržaj