Objavljeno 13.02.2014.

Zahvaljujući selfiju napravili pravu marketinšku kampanju

Selfie je postao popularan i to munjevitom brzinom, pa stoga niti ne čudi činjenica kako je zahvatio i teretane. No, švedski lanac teretana, Friskis & Svettis, dosjetio se nečeg vrlo zanimljivog. Od selfie fotografija napravili su pravu reklamu.


Švedski lanac teretana, Friskis & Svettis, došli su na genijalnu ideju. Pošto su se njihovi članovi slikali, a njih tagirali u objavljenim slikama na Instagramu članovima marketinga bilo je vrlo lako doći do tih fotografija, a samim tim i njihovih članova. 

Tako su isprintali 2700 majica s različitim natpisima, ali tako da ispravno piše samo u zrcalnom odrazu. Poslali su ih samo svojim najaktivnijim članovima. Članovi su se za uzvrat slikali u teretani, naravno u selfie stilu, objavili sliku na Instagramu te tagirali najpopularnije riječi koje vežu vježbanje i teretanu Friskis & Svettis. Fotke i riječi brzo su se raširile, a ostatak majica prodan je u samo tri dana. Tako su ključne riječi poput teretana, vježbanje, uteg bile prepune fotografija s print majicama Friskis & Svettis.

Što reći nego ljudi znaju što je dobar marketing.


M.Đ.
Foto: youtube




Povezani sadržaj